Црква покреће иницијативу ‘Спаситељ је рођен’

    Црква покреће иницијативу ‘Спаситељ је рођен’

    Видео и он-лајн садржај креиран је да бисте га поделили са милионима људи

    Видео и он-лајн садржај креиран је да бисте га поделили са милионима људи

    29. новембра 2015

    Божићна иницијатива која укључује видео на више језика и оглашавање на отвореном, на Тајмс Скверу у Њујорку, покренута је данас (у недељу 29. новембра 2015. у 6 часова) од стране Цркве Исуса Христа светаца последњих дана. Иницијатива 2015, ‘Спаситељ је рођен’ фокусира се на откривање, упознавање и слеђење учења Исуса Христа. Црква предвиђа да ће иницијатива допрети до милиона људи широм света, када људи буду делили он-лајн садржај на својим друштвеним каналима током месеца децембра, када хришћани славе рођење Исуса Христа.

    „Живимо у свету у ком се Божја моћ и утицај у нашим свакодневним животима омаловажавају и одбацују и у ком се потреба за Спаситељем игнорише, и чак исмева,” рекао је старешина Далин Х. Oукс из Већа дванаесторице апостола у децембарском издању црквених часописа Ensign и New Era. „За оне који су посвећени Господу Исусу Христу, никада није постојала већа потреба за исповедањем вере у нашег Спаситеља, приватно и јавно.“ 

    Двоминутни видео може се пронаћи (почев од недеље 29. новембра 2015) на страници bozic.mormon.org, као и на апликацији Gospel Library. Видео приказује децу из целог света, укључујући Израел, Лос Анђелес, Њујорк и Јуту, цитира Исаију (видети Исаија 9:6 и Месија од Хендла) и показује њихову личну веру у Исуса Христа. 

    Сајт и видео доступни су на 29 језика: албанском, јерменском, себуано, кинеском, хрватском, чешком, данском, холандском, енглеском, финском, француском, немачком, грчком, мађарском, индонежанском, италијанском, јапанском, корејском, летонском, норвешком, пољском, португалском, румунском, руском, шпанском, шведском, тагалог, тајландском и украјинском.

    (хрватски) 

    Посетиоци сајта bozic.mormon.org могу да деле садржај који су креирали Линдзи Стирлинг, Дејвид Аркулета, Лица студија С и друге личности друштвених медија. Поред тога, сајт садржи нови анимирани видео под називом „Замислите свет без Спаситеља“ и инфографику. 

    Садржај за дељење поставља се на странице друштвених медија Mormon.org, укључујући Facebook, Twitter, YouTube, Google+ и Instagram. Двадесет пет анимираних GIF слика које се могу користити за одбројавање до Божића биће на располагању за дељење преко друштвених медија. Они који деле садржај преко интернета охрабрују се да користе хаштаг #ASaviorIsBorn.  

    Посетиоци Тајмс Сквера у Њујорку видеће билборде и видео табле које промовишу божићне поруке на истакнутим местима, као и на горњем делу 400 такси возила која саобраћају градом. Црква ће 10. децембра промовисати божићну иницијативу и на YouTube-у у Аргентини, Бразилу и Мексику. 

    Билборди се могу видети у Солт Лејк Ситију и Сент Џорџу у Јути, Ајдахо Фолсу у Ајдахоу, Лос Анђелесу у Калифорнији, и Мексико Ситију.

    Црквени центри за посетиоце у Сједињеним Америчким Државама, Meксико Ситију, Хајд Парку у Лондону, Лондонском храму и Храму Хамилтон Нови Зеланд имају дисплеј „Спаситељ је рођен“ преко кога постиоци могу гледати видео током божићне сезоне.  

    Ову једномесечну божићну иницијативу организује Црквено одељење за мисионаре. Мисионари деле „картице за дељење“ на 29 језика. Вође Цркве се надају да ће ова акција омогућити бројне прилике пуновременим мисионарима.

    „Ове божићне сезоне свако од нас ће имати бројне прилике за проглашавање свог веровања у Њега, пријатељима и комшијама, колегама и познаницима“, додао је старешина Оукс. „Надам се да ћемо ове прилике искористити за изражавање љубави према Њему, сведочење о Његовој божанској мисији, и обнављање своје одлучности да Му служимо.“

    Нова иницијатива се надовезује на претходне кампање Цркве за Божић и Ускрс које су допрле до милиона људи широм света. Своју прву ускршњу иницијативу Црква је покренула 2014. једнонедељном кампањом под називом „Због Њега“. У децембру 2014. године, једномесечна божићна иницијатива, „Он је дар“, укључила је видео који је имао око 34 милиона прегледа. Видео за ускршњу иницијативу 2015, „Зато што Он живи“, прегледан је близу 30 милиона пута.

    mary-and-baby_612x340 (1).png